Výsledek obrázku pro autumn tumblr

Nepříjemnost lidí?

8. února 2017 v 23:16 | Ordinary Princess |  Diary
Jak již někdo zjistil, mé nové pracovní místo je v jedné z největších bank v ČR a ne jen v ČR. Jelikož, jsem tam vlastně týden, tak mám dobré pocity, baví mě to a jsem zvědavá na všechna ta školení, přednášky a na všechno to reálné zkoušení na klientech. Jen mě dnes docela dost zamrzelo to, že jsou lidé zlý.

Jako já chápu, že nikdo nemá po práci chuť jít do banky nebo čekat nějakou dlouhou frontu, ale vy musíte pochopit to, že lidé za přepážkami jsou taky JEN lidé a ne roboti, že schůzky s klienty nejsou na 15 minut a ne vše se dá zvládnout na poprvé. Jenže lidé to stále nechápou. Už nežije v tom světě, kde se chodilo bez objednání a tak jak se objednáváme k doktorům, k zubařům a ke kadeřnicím, tak se můžeme a MĚLI BYCHOM se objednávat i do banky, pokud to není banální věc jako založení účtu či výměna karty, protože takové basic věci můžeme zvládnout i na informacích a nezatužejeme poradce. Protože poradci jsou taky jen lidé, kteří mají nárok na oběd a i nárok na to určitou dobu do počítačů se nedívat. JSME SAKRA JENOM LIDÉ? co je na tom k nepochopení?

Někdo schůzkuje pořád a tak si řekne, že do banky se objednávat nebude, JENOMŽE poté musí počítat i s tím, že budou třeba 40 minut čekat, protože jsme největší pobočka v zemi.. A ano, opravdu nemám v pravomocích pořadí čísel. Jediné, co mohu urychlit je to, aby lidé nechodili zbytečně na pokladnu, když EXISTUJÍ platbomaty, vkladomaty atd, na kterých se dá mnoho věcí. Od vložení peněz popřípadě zrušení trvalého příkazu. Prostě EASY! A vždy zde poradce, který rád i s touto technikou poradí. A proč si lidé sakra vylévají zlost na nás? nemůžeme za to, že jsou neschopní a nedokáží se objednat na schůzku, pokud chtějí řešit své půjčky atd.. Proč jsou lidé nepříjemní na člověka, který za nimi přijde a zeptá se slušně a s úsměvem, zda může nějak poradit? a tím chce vlastně zjistit, jesli to nelze zjistit přímo na informacích a zda ten člověk opravdu musí čekat na služby a produkty. A další věc... VAŽNĚ BAVÍ LIDI CHODIT DO BANKY v 18:57, když v 19:00 se banka zavírá?!

Ale víte co? Beru to s nadhledem. Dneska byla středa, byla ho tam třeba a zítra máme čtvrtek, kdy se lidem vlastně ani tak věnovat nebudu, protože se budu učit telefonovat klientům. Hah, třeba to bude někdo z VÁS. Takže až uslyšíte koktavý hlas, nervózní hlas, tak víte, že je to Princezna z banky.

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Medvěd Medvěd | Web | 9. února 2017 v 10:20 | Reagovat

Tak to prostě nekdy je když pracuješ s lidma. Nikdo nemá na nic čas, každej spěchá a chce být jako první a co nejdřív pryč. Zvykneš a si a naučíš se nad tím časem mávnout rukou :). Hodně štěstí v práci a palec nahoru za plazmu :).

2 Džejní Džejní | Web | 9. února 2017 v 21:41 | Reagovat

vzdy sa najdu ludia, ktori su neprijemni a nemyslia na to, ze sa rozpravaju s ludmi a nie s robotmi. su unaveni a tak dalej a nevravim, ze ich to ospravedlnuje, ale asi je najlepsie naucit sa to nie az tak riesit a nebrat si to k srdcu. je mi jasne, ze je neprijemne, ked je niekto vyslovene hnusny, ale to je asi... riziko povolania? kazdopadne prajem vela stastiav praci, nech sa s neprijemnymi ludmi stykas co najmenej :)

3 strateny strateny | 10. února 2017 v 11:45 | Reagovat

Už píšem v dobe keď si telefonovala, neboli tam ešte horší?
Toto som si isté vravel aj ja keď som začínal na takej pozícii. Na druhú stranu keď ľudia k nám prišli priamo na pobočku alebo do kanclu, tak to mali práve časovo dohodnuté. Síce aj tak občas čakali ale je to určite lepšie. No za to po telefóne ma odbíjali jedna radosť :D A majú tú nespornú výhodu že môžu položiť, zatiaľ čo z pobočky ti neodkráčajú keď niečo vravíš. Snáď to budeš mať inak a budeš tam mať príjemných ľudí. Veľa šťastia :)

4 ordinary-princess ordinary-princess | Web | 10. února 2017 v 20:33 | Reagovat

[3]: No, horší ani ne, měla jsem zatím jen 3 telefonáty a z toho jedna mě odpálkovala, že je v práci, druhý chtěl vědět až příliš, jenže takové znalosti ještě nemám a třetí to nezvedl :D Je výhoda, že to u Vás měli časově dohodnuté, tady je to jen málo kdy, maximálně k nám na dohodnutí chodí ti, kterým zavoláme a nebo ti co jsou více inteligentní a objednají se :D Joo, už jsem slyšela, jak to občas vypadá, když s někým nechceš případně už dál diskutovat :DD :-)   Děkuji, jak se na té pozici daří tobě?

5 neweresth neweresth | Web | 12. února 2017 v 11:59 | Reagovat

Heh, neasi, nechápu, že už si na to lidi prostě nezvykli, že všichni chtějí mít vše, a prostě hned to nebude. Nevážíme si kdečeho.

6 Angel :) Angel :) | Web | 12. února 2017 v 17:19 | Reagovat

Tak to ti teda verím ja by som sa nato nedokázala dať, keď si predstavím všetkých ľudí ktorý by prišli za mnou tak to by ma asi trafil šľak :) tak ti prajem v novej práci hodne veľa šťastia :)

7 raive raive | Web | 13. února 2017 v 11:34 | Reagovat

Já pracuju v restauraci. Vždycky jsem věděla, jaký jsou lidi svině, ale nemyslela si, že až takový. Bohužel jsem to poznala, až když jsem s něma začla pracovat. S tou zavíračkou úplně chápu o čem mluvíš. Neděle večer, zavírá se ve 21h, a 5 minut před zavíračkou si příjde 16 lidí sednout na horký čokolády a lattéčka a diví se, že jim už nechci uvařit, když kuchyně končí ve 20h. Oni nechápou, že my jsme taky jenom lidi, co chtějí třeba po 4 dvanáctkách aspon jeden večer skončit brzo a jít se vyspat. To stejný u vás v bance. Chápu, že jsou třeba dlouho v práci, ale tak si to prostě musí zařídit jinak ne? Proč když máme v určitou hodinu končit, proč to nerespektují? Tohle mě hrozně vytáčí.

8 Ev. Ev. | Web | 13. února 2017 v 15:21 | Reagovat

Něco o nepříjemnosti lidí vím, ale já pracuju v kasinu, takže na jednu stranu chápu, že jsou na mě hnusný, když prohrávají, co mě ale štve je, že se vždycky snažím být co nejmilejší (ze začátku, dokud na mě nezačnou být hnsuný, pak už je mám někde) a že tam trávím kvůli nim celý noci a víkendy a oni prostě pořád budou nejvíc zmrdi... :D Já bych řekla, že práce s lidma je všude stejná, já jsem si třeba díky tomu uvědomila, že jsou lidi, co tohle musí prožívat a od té doby k tomu přihlížím a ať už je to třeba pracovník v bance jako ty nebo třeba barman někde v baru nebo číšník v restauraci, vždycky si řeknu, že taky musí mít těch zákazníků plné zuby a toleruju třeba i čekání a podobně...pokud to teda není už nějak moc :D jednou jsme třeba byli v baru a brácha asi hodinu čekal na pivo a týpka za barem si tam s někým píše na telefonu, ne to už potom neberu :D
hodně štěstí a pevné nervy v práci :)

9 strateny strateny | 13. února 2017 v 22:31 | Reagovat

[4]: No tak to zatiaľ máš ešte super, ja som to fakt nemal rád, no potom som sa už naučil nejaké triky :D No ja už tam nepracujem, ono to bola banka+stavebka dokopy a ja som chcel ísť do stavebky no a ten plat bol oproti tomu čo mi bolo ukázané dosť iný + som si musel platiť ešte živnosť, čiže po 3 mesiacoch čo som si hľadal inú robotu som aj odišiel no..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama