Výsledek obrázku pro autumn tumblr

ISIS is everywhere...

16. listopadu 2015 v 15:33 | Ordinary Princess^^ |  Témata
humanity and pray for paris imageparis and pray for paris imageparis, prayforparis, and peace imageparis, pray, and prayforparis image

Miliony profilovek s vlajkou Francie, miliony článků, zpráv a reportáží o 13.11.2015. Chápu to, ale nechápu rozdělení lidstva. Polovina lidí řeší lidi s vlajkou a naopak. Není to jedno? Proč někdo kritizuje až sprostými slovy ty, kteří chtějí svou vlajkou na profilové fotce vyjádřit alespoň lítost. Protože obyčejný člověk, neviditelný člověk jako já třeba doopravdy nic nezmůže. Ve Francii nevědí o tom, že zrovna já existuji, tak proč nepodpořit vlaječkou? Tou nejmenší maličkostí, která dokáže potěšit. Někdy stačí jen úsměv, aby někomu dodal sílu. Teď mohou stačit vlajky k tomu, aby to podpořilo Francii v případném protiútoku a aby se Francie nevzdávala.



Možná, že by Francie neudělala to samé s vlajkami, ale určitě by se někdo našel, kdyby byl takový masakr i u nás v ČR. Jsme jen lidé. A ke všemu je naše republika srdcem Evropy. My si myslíme, že o nás neví, ale divili byste se. Vědí o nás i ti, kteří si nás pletou s Československem nebo Rakousko-Uherskem, ale vědí o nás.

Cítím strach, začínám být možná paranoidní, ale i já jsem mezi těmi, kteří by tzv ,,uprchlíkům" nepomohli. Já je zde nechci, protože již ve dvou - třech letech umí korán nazpaměť, není jim cizí použít svou sílu na někom jiném. Nemohou za to, že je to k tomu učí, ale mohou za to, že se nechtějí změnit. Bylo by něco jiného, kdyby utíkali před válkou a byli by šťastní za "naše" tábory. Byli by šťastní za cokoliv, ale tihle političtí uprchlíci, kteří si s sebou přinášejí nakousnutá jablíčka a další vymoženosti a pak si ještě stěžují? To není člověk, který se bojí o svůj život, ale o peníze. ISIS si podle mě dělá armádu, až se to sem všechno nahrne, spojí se tak, jak se Češi dokáží spojit jen při hokeji #ČeskoXJinýStát. Kdy se jinak umíme spojit, když si házíme klacky pod nohy? Mezi sebou se kritizujeme, děláme si zle a ještě mezi sebou bojujeme? Je to slabost. A lidé, kteří by měli udělat vše pro ochranu ČR nás ještě potápějí. Proč se nezmiňuji o politice? za 1. Vím o tom asi tolik, jako o Španělské vesnici, za 2. Vláda a celková politika stojí za ho*no a za 3. Podle médií a všeho toho nikdy nezjistíme pravdu. Jsou to herci, mají scénáře, mají všechno. A my? My obyčejní lidi nemáme nic, kromě lásky, zdraví..

Jsme ve válce, můžeme si za to sami...
Děkujme naší politice a těm? kteří ISIS podporují.

Mimochodem, vím, že se to děje i jinde, ne jen v Paříži. Je to sice smutné, ale znáte to. Paříž je město lásky, město mnoha umělců a teď bylo pokřiveno. Když chce někdo pomoct, dobře. Ať vezmou mezi sebe ty, kteří jsou na tom hodně špatně a žít ve válce si nezaslouží. Ale jinak? Prosím, uzavřete hranice. Radši budu stát hodinovou frontu na hranicích, než se bát - jít i do obchodu.

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Beatricia Beatricia | Web | 16. listopadu 2015 v 16:27 | Reagovat

Skvělé, burcující, apelující. Souhlasím s každým slovem. K té tragédii v Paříži se mi nedostává slov. I nad námi visí Damoklův meč obavy, kdy se podobná scéna může odehrát u nás. :-(

2 Nusi Nusi | Web | 16. listopadu 2015 v 16:39 | Reagovat

Naprosto skvěle řečeno! Mluví se o tom všude, je mi Francie líto, fakt hodně líto a mrzí mě to, ale zas z jedné části si za to mohla sama.. pořád brali uprchlíky k sobě a dávali jim modrý z nebe, stejně tak v Německu, takže tohle se teď opravdu může stát všude. Jiní zas tvrdí, že s tímto má Francie potíže, už jen to v lednu a je také pravda, že ve Francii je hodně cizinců a ak podobně. Každopádně, nikdo nikdy nevrátí životy nebohým lidem, ať už ve Francii či v Sýrii.

3 Ta "neviditelná" :) Ta "neviditelná" :) | Web | 16. listopadu 2015 v 16:41 | Reagovat

Chvilku jsem uvažovala nad tím, že bych si také pořídila profilovku s vlajkou, ale rozmyslela jsem si to z jednoho (možná více) důvodu. Sice je to krásná věc, která ukazuje, že ne všem je tato událost ukradená, ale je pravdou, že tím nikomu nepomůžeme. Je to smutné. Nejsmutnější na tom všem je, že tím, jak se to bude nekonečně řešit to vyvolá ještě větší rozruch. Kdyby se mi naskytla šance promluvit si s rodinou, která během toho atentátu o někoho přišla, zahřálo by mě to u srdce.

Četla jsem o tom, že je rozhodnuto, že u nás budou více ostražité hranice. Máš pravdu.. házíme si vzájemně klacky pod nohy a tím dochází k tomuto. Je to fakt smutný, kam to všechno spěje. Za chvíli se bude svět ptát, kdo za tohle všechno může...popravdě, já už ani nevím. Mám v tom zmatek. Bojím se toho, že se to dostane i k nám. Fakt bojím.

4 Tereza. Tereza. | Web | 16. listopadu 2015 v 18:35 | Reagovat

Já mám tu profilovku taky :) A úplně mě dostalo jak mě můj kamarád začal kritizovat, k čemu si jako myslím, že to bude a podobně. Ale mám na to stejný názor jak ty. Ve světě jsem nikdo a aspoň takto můžu vyjádřit soucit. Je to šílený. Ale je to všechno vina politiků. Protože ti si sem uprchlíky pouští, ti i když bylo už několik útoků teroristy nikdy nic neudělali. A kdo to odnesl? Nevinní lidé, kteří se šli bavit na koncert nebo si zašli jen na jídlo do restaurace. Lidé, kteří byli mladí měli spoustu plánu a zanechali po sobě tolik zlomených srdcí. To je to, co mě na tom bolí nejvíc. A hrozně mě to mrzí, co se děje a jen čekám na to, co bude dál a jak se politici a vláda zachovají. Myslím si, že k nám se to nedostane. Zatím. Zatím jsme pro ně jen bezvýznamní, ale pokud někdo rychle nezakročí. Přijde na řadu i náš stát. A rozhodně se nehodlám smířit s tím, že mi tady nějací pošuci budou nutit Aláha a budou mi tady vedle našich krásných kostelů stavět mešity.

5 Caroline Caroline | Web | 16. listopadu 2015 v 20:09 | Reagovat

Nádherně napsáno, absolutně jsi vystihla to, co si myslím. Děkuji! ^^

6 Angelique. Angelique. | Web | 16. listopadu 2015 v 23:51 | Reagovat

Já profilovku teda nemám... není to o tom, že bych necítila s Francií nebo něco, jen nemám tu potřebu se na facebooku nějak zvlášť projevovat... a teda patřím i tak trochu k těm, kteří to možná mírně kritizují... Já samozřejmě nemám nic proti tomu, když tím někdo vyjádří svůj smutek, soustrast a podporu Francii, protože je pravda, že moc jiného třeba konkrétně já nebo ty asi ani nesvedeme. Mě na tom masovém měnění profilovek vadí spíš to, že všichni mluví o Paříži. Samozřejmě, že se o tom mluví, je to jedna z nejznámějších světových metropolí a je to sakra blízko k nám, je to v Evropě.. je to děsivé a je to strašné. Štve mě ale, že už nikdo (a to ani média) nic neřeknou o tom, že ten samý den zemřelo přes 40 lidí a přes 200 bylo zraněno v Beirutu, další desítky mrtvých a zraněných v Bagdádu... ale lidé to přes tu informační smršť o Paříži nevidí, nebo ani vidět nemůžou, protože jim to nikdo neřekl.

Já jsem proti tomu, aby sem uprchlíci proudili, už jsem se k tomu vyjádřila několikrát. Štve mě, že utíkají před válkou a přitom si stěžují na podmínky v táborech, jakoby čekali, že pro ně budou připravené 5* pokoje... hlavně jsou to většinou lidé, kteří tu pomoc potřebovali nejmíň, ti, co měli na převoz. Lidé, co opravdu potřebují pomoct, jsou v těch táborech v Jordánsku, v Sýrii, protože nemají na to, aby se dostali někam dál. Lidé by měli vydat víc energie na ukončení války v Sýrii a pomoci těmhle lidem, místo podpoře migrantů v Evropě. Tisíce let jsme se bránili tomu, aby se do Evropy dostali arabští nájezdníci a teď si je sem navezeme s otevřenou náručí? To asi ne.

Korán jsem nečetla, ale vím, že je tam jedna pasáž: "Kdokoliv zabije nevinného člověka, je to, jakoby zabil celé lidstvo / veškerou lidskost." Nevím, jak přesně se to překládá do češtiny. Problém je v tom, že tihle magoři, ti extrémisti, si to vykládají podle svého, aby si to před svým bohem omluvili. Což je ten zásadní problém. Nikdy jsem nepatřila k lidem, kteří by odsuzovali lidi podle náboženství, rozhodně ne a ani k nim patřit nebudu, ale to, že nejvíc teroristů  přichází z muslimské komunity, je prostě holý fakt. Ten, co to narval s letadlem do skály třeba muslim nebyl, ale spousta dalších ano.

Já osobně jsem taky hodně paranoidní.. byla jsem už po těch útocích na Charlie Hebdo v lednu, byla jsem o prázdninách v Amsterdamu a v metru a ve vlacích jsem pořád viděla ve všech lidech teroristy. Za chvíli aby se člověk bál vyjít na ulici. Myslím si, že Praha je zatím relativně v bezpečí tím, že se nijak zvlášť neprojevujeme tím, že bychom třeba posílali vojáky do Sýrie nebo tak, nevystupujeme tak výrazně, jako třeba právě Francie, ale to je podle mě jen otázka času... Já rozhodně nepřivedu děti do tohohle světa, pokud někdy něco nerupne náhodou... Třeba se to vyřeší jinak, než jak se obávám, že to dopadne, ale.... bojím se osudu tohohle světa. Bojím se toho, co z toho vzejde.

7 E. E. | Web | 17. listopadu 2015 v 7:48 | Reagovat

Tvůj článek ve mě vyvolal zvláštní pocity, páni; to se mi stává málokdy.
Hnedka to vezmu od začátku skrze profilovky. Ja ji osobne nemam, ale pozastavila jsem se nad tim, ale nedala si ji, protoze bych jim tim nepomohla a nebo kdyz mi lidi/znami pisou co na to rikam. No co bych na to mohla asi tak rikat? Je to strasne, co se stalo a deje se ve svete, ale ty uprchliky jsme si sem pritahli sami, dle meho jsme mohli cekat neco takoveho nebo aspon mit nejake opatreni, jenze jake? Je to vcelku slozite... Jenze staty vzdycky zacnou neco resit az kdyz se stane nejake nestesti, predtim si to nepripousteji. My obycejni lide s tim nic neudelame, to museji staty a 'vyssi' lidi.
Osobne ja za sebe tu taky nechci moc uprchliky z toho duvodu, ze se jich bojim uz z duvodu koranu. Bala jsem se jich uz, kdyz nekdo chytrej prisel s tim, ze je prijmeme, mela jsem obavy; ale kdyz jsou dal jak ja a moje rodina, tak jsem si rikala, ze to bude v klidu; ale neni to vubec pravda a jak to dopadlo ted...
Je to zlo, ktery k nam prichazi.

8 MarkyKovr MarkyKovr | Web | 17. listopadu 2015 v 10:18 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Vlajku na profilovku jsem si umístila mezi prvními. A jak všichni píší, že jsme jen ovce a nemáme svůj názor atd. Rozčílilo mě to, přestože některé jejich argumenty dávají smysl. Ano, nikomu tou vlajkou nepomůžu, ale já se tím nesnažím pomoct. Pro mě to je symbol, že si jsem dané situace vědoma a že se snažím vyjádřit alespoň soucit. Co je mi líto, je, že situace v Paříži zastiňuje události jinde ve světě. Třeba požáry v Indonésii. Jenže média nikdy nebudou plně objektivní, jestli vůbec trochu. A taky se mi nelíbí srovnávání tohoto teroristického útoku s jinými (pády letadel) nebo s živelnými pohromami. Cítím tam velký rozdíl. Paříž je město, kde se denně pohybuje miliony lidí, nejen Pařížané, ale i turisté. Nejde jen o mrtvé a zraněné fyzicky, ale kolik lidí to poznamenalo psychicky? Je to smutné, ale konečně to rozhýbalo politické dění. Konečně si ti papaláši uvědomují, že ta situace je opravdu špatná. Co se ještě musí stát, aby si to uvědomili všichni? Proč se muselo stát tohle? Je mi opravdu do breku, že obyčejní lidé se nemůžou ani bránit, že tu moc prostě nemají, a přitom je to hlavně o nás, jak se budeme cítit my. Žiju na vesnici, je to celkem zapadákov a jsem ráda, ale co ti lidé ve městech?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama